INGLOT – nowa strona internetowa i innowacyjny program lojalnościowy

Nowa strona INGLOT i program lojalnościowy

Największa polska marka kosmetyków kolorowych, INGLOT, zaprezentowała nową wersję swojej strony internetowej. Nowoczesny design, intuicyjna nawigacja oraz INGLOT Beauty Club – innowacyjny program lojalnościowy, to kluczowe zmiany, które ułatwią zakupy i zapewnią klientom jeszcze więcej korzyści.

INGLOT Beauty Club – zbieraj punkty i korzystaj z ekskluzywnych promocji

Nowy program lojalnościowy INGLOT Beauty Club to propozycja dla wszystkich fanek i fanów marki, niezależnie od tego, czy od lat korzystają z jej kosmetyków, czy dopiero rozpoczynają swoją przygodę. Punkty naliczane są zarówno za zakupy online, jak i w salonach stacjonarnych, a następnie można je wymieniać na atrakcyjne kupony rabatowe.

Dodatkowe korzyści dla uczestników programu to:

  • Prezenty urodzinowe,
  • Dostęp do ekskluzywnych promocji,
  • Specjalne oferty przygotowane tylko dla członków klubu.

Całość obsługi programu odbywa się za pomocą aplikacji mobilnej INGLOT Beauty Club, która pozwala na łatwe zarządzanie punktami, sprawdzanie aktualnych promocji oraz aktywowanie kuponów rabatowych.

Nowoczesny design i udoskonalone funkcjonalności

Nowa odsłona platformy inglot.pl to nie tylko świeższy wygląd, ale również ulepszone funkcjonalności. Strona została zaprojektowana zgodnie z najnowszymi trendami rynkowymi, podkreślając znaczenie contentu i inspiracji makijażowych.

Kluczowe zmiany obejmują:

  • Nowoczesny układ strony – bardziej przejrzysty i intuicyjny,
  • Rozszerzona prezentacja produktów – możliwość podglądu wszystkich dostępnych odcieni w jednym miejscu,
  • Zwiększone bezpieczeństwo transakcji oraz szybszy proces zakupowy.

W najbliższym czasie przygotowujemy kolejne funkcjonalności, które – mam nadzieję – przypadną do gustu naszym klientom i sprawią, że zakupy na inglot.pl będą nie tylko szybkie i wygodne, ale również pełne inspiracji.

– mówi Krzysztof Fic, E-commerce Manager, INGLOT.

Prace nad wdrożeniem programu trwały blisko rok i wymagały zaawansowanej integracji systemów sprzedażowych z systemem lojalnościowym.

INGLOT – kosmetyczna potęga z PolskiINGLOT pomadki do ust

Założona w 1983 roku przez Wojciecha Inglota marka, dziś jest rozpoznawalna w ponad 90 krajach. Produkty INGLOT są stosowane przez profesjonalnych wizażystów oraz wykorzystywane na planach filmowych, m.in. w kultowym serialu Euforia. Marka słynie z innowacyjnych formuł, szerokiej gamy intensywnych kolorów oraz podejścia cruelty-free. Aż 95% kosmetyków powstaje w Polsce, w specjalistycznych laboratoriach przy siedzibie głównej w Przemyślu.

Podsumowanie

Nowa strona INGLOT.pl oraz program lojalnościowy INGLOT Beauty Club to duży krok w stronę jeszcze lepszego doświadczenia zakupowego. Nowoczesny design, intuicyjne funkcjonalności oraz atrakcyjne benefity dla klientek i klientów sprawiają, że zakupy z INGLOT stają się prawdziwą przyjemnością.

Chcesz dołączyć do INGLOT Beauty Club?

Odwiedź stronę INGLOT.pl i skorzystaj z programu lojalnościowego pełnego korzyści!

INGLOT

Przegląd Kosmetyczny 463 Artykuły
Przegląd Kosmetyczny to polski serwis internetowy, którego tematyką przewodnią jest branża kosmetyczna. Znajdziesz u nas aktualności branżowe, informacje o nowych produktach kosmetycznych, a także o producentach i dystrybutorach kosmetyków i trendach panujących w branży kosmetycznej na rynku polskim i za granicą.

Skomentuj jako pierwszy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie pojawi się na stronie.


*