Konferencja „Marketing w branży health&beauty” już w lutym w Warszawie

Marketing w branży Health&Beauty

W obecnych czasach uroda i dbanie o swój wygląd jest podstawą egzystowania. Coraz nowsze technologie i rozwój branży kosmetycznej spowodowały , że salony kosmetyczne, fryzjerskie i gabinety odnowy kosmetycznej przeżywają drugą młodość. W związku ze zwiększeniem konkurencji na rynku, w miejscach w których dba się o urodę i zdrowie prężniej rozwija się też marketing branżowy a jak wiadomo reklama jest dźwignią handlu.

W związku z tym :

Polski Instytut Rozwoju Biznesu chciałby serdecznie zaprosić na konferencję:

Marketing w branży health&beauty”

Konferencja odbędzie się 21 lutego 2019 roku w Warszawie.

Wymagana jest rejestracja : http://pirbinstytut.pl/index.php/marketing-w-branzy-health-beauty

Marketing w branży Health&BeautyPodczas konferencji „Marketing w branży health&beauty” będą poruszane zagadnienia tematyczne, takie jak:

  • wprowadzenie na rynek marki
  • budowanie oraz dalszy rozwój marki
  • planowanie kampanii marketingowych i sprzedażowych
  • dotarcie do klienta off-line oraz online
  • rozwój branży health&beauty oraz aktualne trendy
  • nowe technologie oraz narzędzia wspierające
  • lojalny i zaangażowany klient

a ponadto:

  • od czego zależy sukces nowych star’upów?
  • zawieranie umów inwestycyjnych
  • porady prawne , przepisy związane z prowadzeniem firmy.

W programie m.in.:

  • Kamil Wasilewski – adwokat, Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Wasilewski, „Ochrona prawna marki w branży health & beauty”
  • Bartosz Paczyński – Prezes Zarządu, Content Hero, „Skuteczne techniki zwiększenia sprzedaży i budowania lojalności Klientów w branży beauty”
  • Patrycja Górecka-Butora – Project Manager, WhitePress sp. z o.o., „Influencer marketingu”
  • Anna Miotk – dyrektor ds. komunikacji, Polskie Badania Internetu, „Kim są użytkownicy serwisów health and beauty na podstawie danych z badania Gemius/PBI”
  • Marek Baron – współzałożyciel serwisu Marketingbeauty.pl, „Jak się przygotować i skutecznie wprowadzać na rynek nową markę”
  • Maciej Sznitowski-Brandoholik. Projektant i niezależny konsultant w zakresie brandingu, „Jak budować markę związana z branżą health&beauty”

Organizatorzy serdecznie zapraszają do wzięcia udziału, grupą docelową są właściciele oraz managerowie siłowni, salonów kosmetycznych. fryzjerskich, spa, dietetyków i innych osób związanych z branżą health&beauty.

Przegląd Kosmetyczny 463 Artykuły
Przegląd Kosmetyczny to polski serwis internetowy, którego tematyką przewodnią jest branża kosmetyczna. Znajdziesz u nas aktualności branżowe, informacje o nowych produktach kosmetycznych, a także o producentach i dystrybutorach kosmetyków i trendach panujących w branży kosmetycznej na rynku polskim i za granicą.

Skomentuj jako pierwszy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie pojawi się na stronie.


*