
21 września rozpoczęła się druga edycja projektu French Touch. Przez dwa tygodnie Polacy będą mieli okazję uczestniczyć w wielkim święcie Francji poznając bliżej historię, kulturę i kuchnię wywodzące się z tego kraju. W tym roku jednym z partnerów wydarzenia jest L’Oréal, firma założona przez francuskiego naukowca w 1909 roku, będąca obecnie światowym liderem w branży kosmetycznej i od prawie 25 lat działająca w Polsce.
Święto Francji w Polsce
Ogólnopolska kampania informacyjna French Touch już po raz drugi organizowana jest przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski. Od 21 września do 10 października francuskie firmy działające w Polsce zorganizują wydarzenia promocyjne, pozwalające poznać francuski styl życia. W ramach French Touch odbędzie się m.in. akcja handlowa, w której udział weźmie ponad 2000 punktów sprzedaży. Polacy będą mieli szansę poznać produkty narodowe z Francji lub wykonane zgodnie z francuską tradycją. Z okazji wydarzenia powstała również specjalna płyta z muzyką francuską stanowiąca kompilację piosenek nowych i klasycznych standardów. Poza tym odbędą się koncerty pod szyldem French Touch z udziałem gwiazd polskiej i francuskiej sceny muzycznej. Zaplanowany jest także tydzień kina francuskiego. W ramach projektu wydany zostanie bezpłatny magazyn La Belle Vie.
Projekt zwieńczy Gala French Touch: 7 października na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie celebrowana będzie przyjaźń polsko-francuska oraz zostaną podsumowane wszystkie wydarzenia.
Lider branży kosmetycznej z francuskim rodowodem
W kampanię połączoną z ogólnopolską akcją handlową zaangażowało się ponad 20 partnerów, m. in. firma L’Oréal, która w Polsce działa od 1992 roku i obecnie oferuje polskim konsumentom produkty 28 światowych marek.
Francuskie korzenie L’Oréal czynią firmę naturalnym partnerem French Touch. Z dużą satysfakcją przystępujemy do projektu, który stwarza niepowtarzalną okazję na przeniesienie do Polski niezwykłego uroku francuskiego stylu życia. Ponad stuletnia tradycja firmy na świecie i międzynarodowa sieć naukowa pozwala nam na dostosowywanie produktów do potrzeb lokalnych konsumentów, wykorzystując przy tym francuskie poczucie piękna. Cieszymy się, że od wielu lat możemy dzielić się z Polakami, tym co mamy najlepsze – skutecznymi, bezpiecznymi, a przede wszystkim najwyższej jakości produktami wszystkich naszych marek. Od lat dbamy o to, aby nasze kosmetyki były jak najbliżej konsumentów i aby każdy miał możliwość ich poznania. Dlatego w ramach projektu French Touch, wspólnie z siecią Carrefour, jednym z naszych partnerów biznesowych, zaplanowaliśmy szeroką ofertę promocyjną.
– mówi Wioletta Rosołowska, prezes L’Oréal Polska.
W sposób szczególny w French Touch włączy się jedna z marek Grupy – L’Oréal Paris, która oferuje innowacyjne produkty do pielęgnacji twarzy, włosów i makijażu szerokiej grupie konsumentów. Misją marki L’Oreal Paris jest pomaganie kobietom na całym świecie spełniać ich marzenia o pięknie. Uwzględniając dotychczasowe doświadczenia marki we współpracy ze światowymi gwiazdami takimi jak Jennifer Lopez, Jane Fonda czy Eva Longoria, a ostatnio także z pierwszą polską Ambasadorką Grażyną Torbicką, L’Oréal Paris wesprze przygotowania do tegorocznej gali, kreując makijaże gwiazd i modelek, które wezmą udział w pokazie mody.
L’Oréal Polska
Dodaj komentarz