L’Oréal Polska partnerem Światowego Szczytu Kobiet w Warszawie

Znane i cenione kobiety biznesu i polityki z całego świata spotkały się w Warszawie podczas Światowego Szczytu Kobiet (Global Summit of Women) w dniach 9-11 czerwca. Partnerem Szczytu jest firma L’Oréal, która od lat w sposób szczególny wspiera kobiety.

Global Summit of Women WarsawŚwiatowy Szczyt Kobiet to największe i najważniejsze forum ekonomiczne kobiet – liderek przedsiębiorstw, organizacji rządowych, pozarządowych i kulturalnych. W tym roku po raz pierwszy gospodarzem wydarzenia jest Polska. Tematem przewodnim tegorocznego Szczytu jest „Budowanie inkluzywnej gospodarki w erze cyfrowej”.

Jednym z partnerów Szczytu jest firma L’Oréal Polska, która realizuje projekty wspierające kobiety w ich karierze zawodowej  i naukowej.

Dla firm, niezwykle istotne jest zarządzanie różnorodnością. W L’Oréal jest to jedna z naszych podstawowych wartości. Różnorodność przejawia się w wielu aspektach: płci, czy wieku, w zróżnicowaniu kompetencji i doświadczeń, w dbaniu o różnorodność kulturową, czy wspieraniu osób z nieuprzywilejowanych grup społecznych. Widzimy wyraźnie, że zróżnicowane zespoły są źródłem naszej kreatywności i innowacyjności, a także lepszego zrozumienia potrzeb konsumentów. Wspieranie tak rozumianej różnorodności ma bezpośredni wpływ na nasz sukces biznesowy i pozwala realizować naszą misję – „Piękno dla wszystkich”.

– mówi Wioletta Rosołowska, prezes zarządu L’Oréal Polska.

Pani Wioletta Rosołowska weźmie udział w debacie „Kobiety w zarządach: Jak zaangażowanie kobiet wpływa na rozwój firmy?” (sobota, 11. czerwca, godz. 14:45-16:00). Podzieli się swoimi menedżerskimi doświadczeniami z perspektywy kobiety stojącej na czele polskiego oddziału lidera branży kosmetycznej na świecie, członkini rady nadzorczej jednego z największych polskich banków, a także osoby zasiadającej przez wiele lat w zarządzie firmy Tchibo.

L’Oréal Polska zgodnie ze swoją misją wprowadza dobre praktyki w zakresie zarządzania różnorodnością. Firma w 2012 roku przystąpiła do grona sygnatariuszy Karty Różnorodności i konsekwentnie realizuje podjęte zobowiązania. Ponadto L’Oréal Polska od 16. lat wspiera kobiety nauki w ramach programu Dla Kobiet i Nauki (For Women in Science) wyrównując ich szanse w osiąganiu sukcesów naukowych. Jest to możliwe, dzięki dawaniu pozytywnego przykładu i wpływaniu na rzeczywistą zmianę społeczną. L’Oréal jest inicjatorem globalnego Manifestu For Women in Science, wyrażającego sprzeciw wobec niewystarczającej reprezentacji kobiet w nauce, ogłoszonego wspólnie z UNESCO. Ma on na celu zaangażowanie opinii publicznej i społeczności naukowej w działania przyczyniające się do szybszej poprawy sytuacji kobiet-naukowców i reagowania na istniejące stereotypy.

Zaangażowanie L’Oréal na rzecz kobiet zostało docenione na świecie. W marcu 2016 roku Jean Paul Agon, prezes zarządu Grupy L’Oréal otrzymał wyróżnienie 2016 CEO Leadership Award za wdrażanie rozwiązań, które wzmacniają pozycję kobiet w miejscu pracy, na rynku i w społeczeństwie. Ponadto L’Oréal przestrzega zasad wynikających z Women’s Empowerment Principles (WEPs) – programu ONZ mającego na celu wzmocnienie pozycji kobiet na rynku pracy, a także regularnie uczestniczy w europejskich procesach certyfikacji
z zakresu równości płci – Gender European Equality Standard (GEES) oraz Economic Dividend for Gender Equality (EDGE).

L’Oréal Polska

Przegląd Kosmetyczny 463 Artykuły
Przegląd Kosmetyczny to polski serwis internetowy, którego tematyką przewodnią jest branża kosmetyczna. Znajdziesz u nas aktualności branżowe, informacje o nowych produktach kosmetycznych, a także o producentach i dystrybutorach kosmetyków i trendach panujących w branży kosmetycznej na rynku polskim i za granicą.

Skomentuj jako pierwszy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie pojawi się na stronie.


*