NIVEA Cellular Anti-Age – Przełomową innowacją 2015 roku według Nielsena

Linia NIVEA CELLular Anti-Age zyskała tytuł zwycięzcy „Przełomowej Innowacji” wg. Raportu Przełomowych Innowacji 2015 Nielsena. Jest to światowej klasy wyróżnienie za pracę oraz doskonałe zrozumienie potrzeb konsumenta i rynku.

Każdego roku Nielsen analizuje tysiące nowych produktów w 17 różnych kategoriach FMCG, takich jak: pielęgnacja skóry, artykuły spożywcze czy detergenty. W 2015 roku w Europie Zachodniej nominowanych do tej nagrody zostało aż 8 650 inicjatyw, niemal 24 500 produktów, z czego jedynie 18 spełniło jej kryteria, a wśród nich znalazła się linia NIVEA CELLular Anti-Age zdobywając tytuł jedynego zwycięzcy w konkurencyjnej kategorii pielęgnacji twarzy.

Warunki uzyskania tytułu Przełomowej Innowacji są niezwykle wymagające. Obejmują takie elementy jak: wyróżniający się koncept produktu, jego znaczenie rynkowe (minimum 10 milionów euro rocznego przychodu) oraz trwałość (osiągnięcie w drugim roku sprzedaży minimum 90% sprzedaży z pierwszego roku).

Jesteśmy niezmiernie dumni z faktu otrzymania tej znaczącej międzynarodowej nagrody! Jest to ważne uznanie dla naszej codziennej pracy. Zawsze skupiamy się na konsumencie i nie przestajemy sobie zadawać pytania: 'Jak możemy to robić lepiej? W jaki sposób doskonalić nasze portfolio?

– podkreśla Dr Maria Langhals, Dyrektor Działu ds. Światowych Badań i Rozwoju Pielęgnacji Skóry w Beiersdorf.

Pielęgnacja skóry stworzona dla kobiet przez kobiety

Nivea CELLular Anti-AgeKobiety pragną, aby ich skóra odzwierciedlała wiek, na który się czują, a nie ten, który wskazuje metryka. Beiersdorf kierował się właśnie tą potrzebą, wprowadzając na rynek w 2013 roku przełomową linię do przeciwzmarszczkowej pielęgnacji twarzy – NIVEA CELLular Anti-Age. Aby jak najlepiej opowiedzieć na potrzeby konsumentek, we wszystkie etapy powstawania linii zaangażowanych było aż 20 000 kobiet, które brały udział w sprawdzaniu formuły, efektów, aspektów zapachowych, itd.

W efekcie współpracy ekspertów NIVEA z konsumentami powstała wyjątkowa linia CELLular Anti-Age oferująca kompleksową przeciwzmarszczkową pielęgnację, składającą się z 4 kosmetyków – kremów: na dzień, pod oczy oraz na noc, a także intensywnie działającego serum.

Formuła linii złożona jest z kwasu hialuronowego, ekstraktu z magnolii oraz kreatyny. Kwas hialuronowy daje efekt ujędrnienia skóry, zwiększając jej zdolność zatrzymywania nawilżenia, podczas gdy ekstrakt z magnolii pomaga zwalczać stres oksydacyjny – co oznacza, że zapobiega niszczeniu komórek. W końcu, kreatyna stymuluje procesy regeneracyjne. Rezultatem jest widocznie bardziej ujędrniona i młodziej wyglądająca skóra.

Beiersdorf / Nivea

Przegląd Kosmetyczny 463 Artykuły
Przegląd Kosmetyczny to polski serwis internetowy, którego tematyką przewodnią jest branża kosmetyczna. Znajdziesz u nas aktualności branżowe, informacje o nowych produktach kosmetycznych, a także o producentach i dystrybutorach kosmetyków i trendach panujących w branży kosmetycznej na rynku polskim i za granicą.

Skomentuj jako pierwszy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie pojawi się na stronie.


*